Atelier Margot Kikkert

Als initiatiefnemer en organisator van de Chambre d’Amis exposeer ik ook één van mijn schilderijen. Ik ben kunstschilder en woon in Rhenen. Kenmerk van mijn schilderwerk is een combinatie van lijnen en kleurvlakken, die is gebaseerd op de menselijke figuur.

Ik heb gekozen voor een schilderij dat een madonna-achtige uitstraling heeft. Er is kracht in de lijnen te ontdekken en ook kwetsbaarheid. Dat vind ik een mooie symboliek.

Voor de Chambre d’Amis heb ik een keuze mogen maken uit het werk van bevriende kunstenaars. De tentoonstelling biedt gelegenheid om in gesprek te gaan over kunst en de betekenis daarvan. Ik ben blij dat we daarvoor van de expositieruimte De Weide Blik in Driebergen gebruik kunnen maken!

Kijk voor informatie over mijn schilderwerk op www.margotkikkert.nl

Geef een reactie

